Amerykańskie przysmaki w Food Network

Ogniem i patelnią
Ogniem i patelnią
Kto z nas nie marzy o wycieczce do Stanów Zjednoczonych? Food Network zaprasza widzów w podróż kulinarną po tym niezwykłym kraju. To właśnie z nami odkryjecie niejedno pyszne miejsce. Robert Irvine w programie „Smaczna rozpusta” zabierze Was tam, gdzie można, a nawet trzeba zrobić sobie przerwę od zdrowej diety. Nie zabraknie też słodkiej rywalizacji w „Krainie słodyczy”, gdzie obowiązują zasady niczym z gry planszowej. A na koniec, amerykańscy szefowie kuchni postarają się pokonać niezrównaną dotąd mistrzynię sztuki kulinarnej Alex Guarnaschelli. Uwaga! Uczestnicy będą walczyć „Ogniem i patelnią”!

„Smaczna rozpusta”Premierowe odcinki w środy o godzinie 22:45W idealnym świecie wszyscy jedzą jedynie zdrowe rzeczy, ale… wiadomo, że w prawdziwym życiu są chwile, kiedy po prostu nie można oprzeć się pokusie. Doskonale wie o tym każdy, kto kiedykolwiek był na diecie. Niezależnie od tego czy na tej, która jest wynikiem postanowień noworocznych, czy tej, która ma pomóc przygotować sylwetkę na wakacje. W końcu raz na jakiś czas można, a właściwie należy sobie odpuścić i zaspokoić kulinarne zachcianki. W programie „Smaczna rozpusta” Robert Irvine dzieli się z widzami swoimi ulubionymi miejscami na tzw. „cheat day”. Prowadzący będzie przewodnikiem po najlepszych słodkich, smażonych, serowych i kalorycznych daniach, jakie Ameryka ma do zaoferowania. Po takiej telewizyjnej rozpuście przynajmniej nie przybywa kilogramów!

Smaczna rozpusta
Smaczna rozpusta

„Kraina słodyczy”Premierowe odcinki w poniedziałki o godzinie 21:45

„Kraina słodyczy” to konkurs cukierniczy, który przypomina grę planszową! Prowadząca Kristin Chenoweth poprowadzi zespoły uczestników przez krainę słodyczy. Bohaterowie gry podejmą się wyzwania by stworzyć wyśmienite wyroby cukiernicze. Drużyny będą musiały szukać unikalnych smaków i wykorzystywać nietypowe składniki, aby stworzyć zachwycające słodkie cuda. Tematyczne wyroby cukiernicze będą poddane surowej ocenie jurorów, którzy zadecydują, kto awansuje do kolejnego etapu gry. Zespoły uczestników starają się dotrzeć do zamku króla i zdobyć nagrodę główną w wysokości 25 000 $.

Kraina słodyczy
Kraina słodyczy

„Ogniem i patelnią”Premierowe odcinki od 22 czerwca, w środy o godzinie 23:15Alex Guarnaschelli należy do grona najlepszych kucharzy w Ameryce, startujących w konkursach kulinarnych. Wygrała praktycznie każdy program, w którym brała udział. Znalezienie rywala będącego w stanie ją pokonać, jest prawie niemożliwe. W programie „Ogniem i patelnią” odważni kucharze z całych Stanów Zjednoczonych będą mieli szansę spróbować swych sił i stanąć w szranki z tą niezrównaną mistrzynią. W każdym odcinku, Alex zmierzy się z trzema utalentowanymi szefami kuchni w dwóch rundach gotowania, w których każdy może zostać odesłany do domu. Kto odpadnie po degustacji potraw w ciemno? Motywacją w tym starciu jest nie tylko chęć pokonania królowej amerykańskiej sztuki kulinarnej, ale też nagroda w wysokości 15 000 $. Kto wygra tę walkę: Alex czy Ameryka?

Ogniem i patelnią
Ogniem i patelnią

to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego W ofercie Grupy TVN znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne – factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe. Grupa posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. Player – jeden z najpopularniejszych serwisów OTT w Polsce – zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie. Do nadawcy należy także TVN Media, jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce.Więcej informacji o Grupie TVN na stronie: www.tvn.pl.to wiodący podmiot na globalnym rynku mediów i rozrywki, który oferuje widzom zróżnicowane i najpełniejsze portfolio treści dostępnych w kinach, telewizji i na platformach streamingowych. Spółka dociera do odbiorców w 220 krajach, w 50 językach. Warner Bros. Discovery informuje, inspiruje i dostarcza rozrywki publiczności na całym świecie dzięki swoim kultowym markom i produktom, w tym: Discovery Channel, Discovery +, CNN, DC, Eurosport, HBO, HBO Max , HGTV, Food Network, Investigation Discovery, TLC, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Pictures, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies i in. Warner Bros. Discovery notowana jest na amerykańskiej giełdzie NASDAQ pod nazwą WBD.Więcej informacji o Warner Bros. Discovery można znaleźć na stronie: www.wbd.com.

podziel się: